niedziela, 27 lipca 2014

Jestem + Look o nazwie ,,Królowa dzików''

No hej : D. Jestem jak widać.. miałam być na wsi tylko 3 dni ,ale wyjazd się przedłużył.Miał być 3-dniowy a zrobił się tygodniowy.No dobra dość gadania przejdźmy do look'u.Wiem dość głupia nazwa (nie cierpię nazywać look'ów po angielsku wiec nazywam je tylko po polsku !).
Look o nazwie ,,Królowa dzików''. Nazywa on się tak dlatego że przypomina mi pewną opowieść wymyśloną przez moją siostrę ;).Opowieść opowiada o dziewczynie która jest księżniczką dzików bo zgubiła się kiedy była mała w lesie a tam odnalazła ją mama młodych warchlaczków i zamieszkała dziewczynka ta w lesie i tak dalej..xD
Oto on :
Źle trochę zrobiłam bo nie dałam osobno rzeczy ale nie chce zaśmiecać komputera :).A i zapomniałam byłam wtedy na zakupach z niki  xD.
Rzeczy które wystepują w tym look'u :
Viking Braids  500 sc VIP ,
Mother of  Dragons 5 diamonds (dla VIP bo tylko Vip'y mają diamenty).
Kolorystyka:
Włosy czarne pasemka a reszta blond,
Sukienka cała czarna,
Buty nie ma ,ponieważ myślę że ludzie dzicy nie powinni mieć butów.
Look jest za tamten tydzień (Mam przygotowany 1 look na tydzień ewentualnie dwa) jutro lub pojutrze będzie nowy look.
Pozdrawiam ~Malinka~


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz