poniedziałek, 14 lipca 2014

Co jest teraz w top?

Hej :3 Tu Nika, Malinkasmzinak robi poradnik, co dodam to do menu :) Dobrze...Zacznijmy może od sklepu ! ;)
Może dziś dodam informacje co do judge itp. tych odznak, dobrze, co do tematu...
sklep z odzieżą :
Moim zdaniem, ten look (po lewej stronie), nie za bardzo wygląda...(chodzi mi o włosy ;d) 
druga strona:
Nic nie mam do powiedzenia. Ocena ubrań (moja): 3/5. Po 1: Strasznie mało ciuchów. 2: Niezbyt mi się one podobają. ;/

Dobrze, sklep z Animacjami :

Animację są mało praktyczne, więc 2/5 , po za tym 1 strona... przykro mi.

Sklep z rzeczami:

Leżak i grill mogą się przydać , rzeczom daje 4/5 ocenę :)

Przejdźmy do sklepu z tłami:
Tła...hm, bardzo mi się podoba. Dam im 5/5 ;) A jak dotąd to najwyższa ocena :D



                              Podsumowanie :
                         Konkurs ode mnie otrzymuję ocenę 4/5 ;)
                       Piszcie , ile powinien dostać ten konkurs w komach ;*
~ Nika ~

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz