niedziela, 20 lipca 2014

Co się stało z Gwiazdami MSP?

Hej, chciałam napisać o niektórych "Gwiazdach" MSP. 

Starrr_03?
Usunięta? Było by Deleted User. Nw... ;_;

Hm...Już jest użytkownik o takiej nazwie. Może napiszę ona do modów o przywrócenia konta - tak jak AnanaseQ
Ze strony MSPowicze.pl , było napisane, że Starrr_03 , została zbanowana NA ZAWSZE. Nie wiem, czemu. 
Witajcie, tak jak powiedziałam, w wakacje będę pisać często. Ostatnio dużo mówi się o Starrr_03 której konto zostało usunięte. Otrzymałam około 10 maili i ok. 50 wiadomości na pocztę MSP o tej sprawie z pytaniami czy mam z tym coś wspólnego, więc oto moja wypowiedź: Tak, to ja byłam na koncie Moniki, czyli Starrr_03. Ostatnio obiecałam wam że wejdę na konto jakiejś sławnej osoby, więc weszłam. Byłam tam dosłownie przez chwilę, gdyż byłam na starym komputerze i MSP na koncie Starrr bardzo wolno chodziło, więc zmieniłam tylko kilka razy ubranko i opis w dymku.  Zrobiłam tylko jednego screena który niestety ma słabą jakość i nie będę go wstawiać.


Dlaczego konto Starrr zostało usunięte? Oto powody i złamane przeze mnie zasady które złamałam na koncie Starrr_03 i mogły być powodem usunięcia jej konta:
- wulgaryzmy kierowane do znajomych Starrr_03
- reklamy programów hackerskich
- niechlubne reklamy bloga mspowicze.pl
- dziwne opisu w dymku na temat Putina



Zrobiłam to nie z zemsty, tylko dlatego że Starrr_03 nigdy nie wierzyła że potrafię hackować. Teraz uwierzyła i ma nauczkę żeby z hackerami nie zadzierać (hihi). Oto kilka screenów znajomych Starrr_03 którzy obserwowali sytuację gdy byłam na jej koncie: (screeny nie należą do mnie)
  
  


Miałam zamiar usunąć Starrr_03 dziś czyli 30 czerwca, jednak moderatorzy zrobili to szybciej i skuteczniej, dziękuję wam kochani!!!



A wyżej usunieta już Starrr_03 której nie można wyszukać już w wyszukiwarce:)
Nie bójmy się użyć tego słowa... Starrr_03 JUŻ NIE ISTNIEJE! NIE MA JEJ I NIE BĘDZIE!:)
Pozdrawiam wszystkich


Pochodzenie:

nikuss-msp.blogspot.com

ona serio hackuje :O

Mniejsza o to. Dobrze, ja kończę :*

~ Nika ~ 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz