wtorek, 29 lipca 2014

Błędy z godziną , nowość w artach, różne inne nowości.

No więc witam :). Nie mam zbytnio tematu na posty wiec napisze jeden długi post żeby  wszystko było jasne xD. Zacznijmy z błędem z godziną. Moderatorzy na razie nie robią nic aby poprawić ten błąd ale tam .. po co ja tak dużo gadam xD pokaże zdjęcie:
(Zdjęcie robione godzinę temu xD  no co trzeba się przygotować na posta xD)
No więc to jest błąd który zauważyłam już dawno ale nie wiedziałam czy o tym pisać xD
Dobra teraz pokaże co się zmieniło w artach :
Dodali zarobione fame ,zmienili też wygląd artów jak  wchodzimy lepiej pokaże bo tłumaczyć to ja nie umiem :
Moim zdaniem wygląda to dobrze ,ale przyzwyczaiłam się już do starego wyglądu.
Dodali też nowego zwierzaka ,ponieważ doszedł nowy konkurs (w czwartek) niestety to już 3  boonies  pokaże:
Pokazałam wszystkie 3 bo jak ktoś jeszcze nie wie o tych wakacyjnych to teraz zobaczył :).
A zapomniałabym bo jak wczoraj siedziałam na msp to wyskoczyło mi to :
Pewnie wprowadzili wtedy te zmiany z tymi artami ;).
Teraz pokaże wam różne tematy z forum ,które jak uważam są warte takiej małej uwagi ;).No więc zaczynajmy :
1 temat : ,,Co robisz o 00:37 ?''
Dość pomysłowe :) o to co mi wyszło plus znowu wpadka z godziną
No więc dalej dam reklamy 10 seków :* :
Głupi temat . Dalej:
dalej:
2 tematy na jednej ,,stronie'' no ja nie mogę tylko te reklamy xD
dalej:
To akurat jakieś reklamowanie ogl. seków za coś z listy ;) a teraz zobaczmy ile to miało komentarzy?
827 WTF ?!
Dobra a teraz dam błąd z włosami w pewnej animce na statusie ;):
Oto ten błąd widzicie grzywkę? Taka dziwna..
To na tyle na razie później dam rady do twarzy i look na ten tydzień ;)
Pozdrawiam
~Malinka~

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz