piątek, 18 lipca 2014

Hej :) + Wyjazdy

Ok. Więc nie było dziś postów z mojej strony. Niestety muszę się przyznać ze nie miałam ochoty wejść bo czytałam książkę. Właściwie mam wam informacje do przekazania :).W następnym tygodniu wyjeżdżam albo w poniedziałek albo we wtorek.  W prze dzień postaram napisać posta ale nie obiecuję.Kiedy przyjadę jadę albo w pierwszym tygodniu albo w drugim do cioci na 3 dni.Przyjeżdżam napiszę góra 3 posty- Jadę do dziadka bo będzie tam robiony remont (malowanie ścian). Przyjeżdżam u mnie remont ! Przez to postów także nie będą mogły się okazywać zbyt często i tak przez dwa tygodnie (jak zdążyliście się zorientować w sierpniu!) wreszcie zostaje w 3 tygodniu (od poniedziałku) w domu posty posty pojawia się! W weekend znowu pewnie do dziadka, potem znowu tydzień (już ostatni tydzień wakacji !).Nie wiem czy w ostatni tydzień gdzieś wyjadę czy nie .Wiem że pewnie nudzę ale musiałam was uprzedzić. To tyle
Pozdrawiam
~Malinka~

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz