piątek, 5 czerwca 2015

Powrót.

Witam. Tu nie kto inny jak Maliniacz.Znowu obiecywałam ,że powrócę ,ale nic w tym kierunku nie zrobiłam. Chcę to zmienić.Tym razem powracam ,będę starała się regularnie pisać.Już po egzaminie ,wynikach itp. Teraz czeka mnie tylko 4 dniowa wycieczka i niedługo wakacje ,a co się z tym wiąże więcej czasu ^^.
Zrobiłam sobie przerwę nie tylko od tego bloga ,ale i od MSP i wszystkiego co się z nim wiąże ,nie grałam ,przestałam interesować się grą.Okej ,mam nadzieję ,że teraz będę bardziej aktywna.
Od razu mówię nie będę aktywna w dniach :
WTOREK (09.06.2015 r.)
ŚRODA (10.06.2015 r.)
CZWARTEK (11.06.2015 r.)
PIĄTEK (12.06.2015 r.)
Być może nie będę pisać też w poniedziałek ,bo będę się pakować ,a mam tego dnia lekcje ;). (Poniedziałek czyli 08.06.2015 r.)
Szkoda ,że Nikola ,właścicielka bloga już nie będzie pisać ,bo napisała ,że ,,ta gra już jej nie kręci.''. Rozumiem ,sama mam niedługo zamiar odejść z MSP ,ale to dopiero po wakacjach i tak dalej. ;3.
No to ja zabieram się do pisania postów. c;.
Pozdrawiam
~Maliniacz~

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz