piątek, 5 czerwca 2015

Look ,, #Princess ,#Swag.''

Witam ^^. Przygotowałam nowy look. Tak ,wiem dawno ich ode mnie nie było c;.Tak ,więc oto macie. xd
Nazwałam go ,,#Princess ,#Swag'' ,bo takie są nazwy ubrań ,a jest on bardzo pomieszany ,więc dałam hasztag'i.
A oto look :

Kolory neonowe ,dobrane w spójną całość. Odcienie tych kolorów dają efekt jakby limonki O.o. xd.
Podoba mi się ,jestem z niego naprawdę zadowolona. Przypomina mi limonkę ,a limonka jest w wielu napojach gazowanych ,które piję się latem ,a strój jest zrobiony na lato c;.
Rzeczy :
Look kosztuje 1825 sc ,więc stosunkowo nie drogo. Zawiera 4 rzeczy ,w tym : 
-2 dla VIP,
-2 dla zwykłych użytkowników.
Ile co kosztuje :
Włosy :
- Princess Party 550 sc VIP
Buty :
-Haiti Highs 400 sc VIP
Spódnica :
- Explorer 450 sc NORMALNE UBRANIE
Bluzka :
-Swag! 425 sc NORMALNE UBRANIE

Cena :1825 sc
 
Podsumowując :
Look ciekawy ,dobry na lato ,orginalny ,stosunkowo nie drogi ,niestety dla VIP (2 rzeczy VIP) ,które można zamienić na inne bardzo podobne kopie. c;

Mam nadzieję ,że post wam się podobał c;.Ta jak mówiłam postaram się pisać codziennie ,a o jakichś przerwach was informować. c;. No to do zobaczenia w następnym poście. c;.
Pozdrawiam
~Maliniacz~ (Niedługo logo c;.)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz