piątek, 19 września 2014

Hej ;3

No hej tu wasza MALINIACZ ^^. No więc chce na początku przeprosić za nie pisanie postów ale wiecie nauka,testy,kartkówki itp. Jestem zmęczona tym wszystkim .. tak jak wszyscy muszę ponarzekać :/. Czy wy też tak macie ze przychodzicie w piątek i ledwo żyjecie !? Ja tak mam teraz jak wchodzę na MSP pogram i lekcje... ja mam dość  tego wszystkiego. Nie wiem czy się wyrobie z pisaniem na blogu ale postaram się ;3. Mam nadzieje że nie będziecie źli że nie pisałam postów aż od : 29.09.2014r.
Kupa czasu... ja nie mogę nie wiem po co ten post pisze ale wiecie...
Tak wasza maliniacz ^^ pisze ten post bo uważa że do października się nie uzbiera i nic nie napisze xDD
No dobra to jeszcze jedno przywrócili unikaty ♥
Dobra to na tyle ;3
Pozdrawiam malinka ;3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz