czwartek, 11 września 2014

Czemu nie pisze ? :c

Hej ;3. Z tej strony Ola ;33. Tak pewnie już mnie nie pamiętacie ale ja żyje xDDD. Nikt nie pisze i  czuje że blog powoli opada na dół ale to pewnie przez szkołę. No właśnie ;c... Mam  teraz test szóstoklasisty i muszę się uczyć a nie siedzieć przed komputerem ale nie myślę o ŻADNYM odejściu c;. Dobrze opowiem wa mój dzień :
matematyka-sprawdzian z klasy 5
wf-siatkówka
informatyka- programy antywirusowe
muzyka- dzieje muzyki
angielski- oddawanie sprawdzianu który był do podziału na grupy c; ja dostałam 4, robiliśmy 2 ćwiczenia z książki ucznia , tłumaczenie słówek
polski-temat jak osiągnąć szczęście, omawialiśmy wiersz( zastępstwo było)
religia- temat Bóg naszym stworzycielem albo coś podobnego ;33
Tak to był mój dzień ... przepraszam ze jakoś nie daje look'ów na każdy konkurs ale nie miałam czasu niedługo pojawi się ode mnie post. A mam też do przekazania jedną informacje Łucja nie pisze właściwie nie wiem czemu Nikola też nie więc właściwie nikt nie pisze ;c. Trudno ;3.
Pozdrawiam ^^ Ola ;33

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz