sobota, 9 sierpnia 2014

Nowa seria Olusiowa czyli : Look na każdy konkurs 1#

Witam po raz drugi kochani :3 ! Postanowiłam ,że dam nową serie :). Nie wiem czy się spodoba jak tak to piszcie w komentarzu! Seria dotyczy look'ów czyli : Będę robiła look'i co czwartek czyli jeszcze dwa :). Mogę dawać np. niektóre rzeczy do look'ów nie z tego konkursu ;). No to zaczynajmy !
Pierwszy look dla VIP:
Ładne kolory a przede wszystkim jest całkowicie z tego konkursu ! A teraz co się w nim znajduje ( Nie wiem czy ktoś pokazuje rzeczy ale ja chce bo każdy chce wiedzieć co się w look'u znajduje xD) :
Rzeczy ładne bardzo mi się podobały szkoda tylko ze gitara i te włosy są za diamonds. Ale to nic zastąpiłam włosy innymi nie z tego konkursu a oto ten look dla nie VIP :
A teraz w innej wersji kolorystycznej czyli czerwonej :


A teraz rzeczy :
Look mało kosztuje i chętnie jak nazbieram to go kupie ( ten nie dla VIP ! )
Myślę że się podoba :) . Jeszcze nie widziałam takiej serii a jeżeli jest taka to na prawdę nie wiem o tym ;).
Myślę że się podoba wam się seria ! Pozdrawiam Emalia !
P.s. Co tydzień robię taką serię dopóki będę na tym blogu na okresie próbnym na pewno będzie ona prowadzona prze mnie a jeżeli się nie dostane prowadzić ją będzie malinka ;). Serie ja wymyśliłam ;) No to pa ! Pozdrawiam !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz