środa, 6 sierpnia 2014

Look ,,Azure''

No cześć misiaczki :3. Tu wasza Malinka xDD. Wczoraj miałam pisać już ten post ale po południu rozpętała się burza i nie mogłam pisać posta. Kiedy wieczorem usiadłam przy komputerze nie chciałam już pisać posta bo byłam zmęczona. Dobrze look nazwałam ,,Azure'' czyli w przetłumaczeniu na polski to błękitny, lazurowy. Look :
Co znajdowało się w tym look'u :
Włosy- Punky Prom 500 sc VIP
Buty - Party Parade 450 sc
Spodnie - Pool Denims 450 sc
Bluzka - Wild Knit 475 sc VIP
Kolorystyka :
Włosy:
Blond, pasemka niebieskie, wstążka biała a tam dalej ( jak to się nazywa xDD) niebieskie
Bluzka :
Niebieska
Spodnie:
Całe niebieskie tylko ,,ramka dziur'' jest biała xDD
Buty:
1 kolor ( ten przeważający) biały 2 kolor (mniej przeważający) niebieski.
Myślę że się podoba. Możecie zamienić sobie rzeczy VIP na rzeczy zwykł dla nie VIP.
Pozdrawiam
~Malinka~

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz