poniedziałek, 26 stycznia 2015

Gigantyczna przerwa./Zapewne nikt mnie nie pamięta.

Witam kochani. Zapewne nikt nie wie nawet kto pisze. Tutaj dziewczyna ,która podpisuje się mianem ,,Maliniacz ^^''. Dużo ominęłam,dużo nie pisałam,nie mam prawie żadnego kontaktu z Nikolą.
Tak nie potrafiłam się przyznać do błędu..dziwne nieprawdaż ? Dobrze,no więc postaram się wrócić do pisania postów ,które powinny pojawić się ode mnie w piątek,oficjalnie mam przerwę ,ale chcę spróbować pisać tutaj tak jak dawniej,aby to co osiągnęłam na tym blogu nie poszło na marne.Muszę się pochwalić (taa jestem bardzo skromna ;--;) ,że dzięki tej przerwie dobrze zdałam próbny egzamin itp.nawet z matmy (4- mogło być gorzej xDD) i polak dałam z siebie wszystko <333 (5) ,ale miałam zaciesz xDDD. Taaak z polaka miałam najwięcej procent z całej mojej klasy xD. (95 %) *-* nawet więcej od klasowej kujonki <3 xD.
Dobrze to taka  tylko informacja ;333.
Postaram się ogarnąć i pisać regularnie,aby znowu nie zawalić szansy. Sama się dziwie Nikoli ,że mnie jeszcze nie wywaliła :*. Dziękuje za szanse <3.
A i mam nową stronę o tłach na np. FB ;3.
Nazwa : Tła Maliniacza
(Z Katniss Everdeen na profilowym na takim różowym tle. xD)
Sorry za reklamę, postaram się powrócić do pisania postów <3.
Pozdrawiam






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz