sobota, 22 listopada 2014

Cześć :>

Cześć Wszystkim ! :D Jestem na tym blogu nową ,,Redaktorką" .Nazywam się Sandra , mam 12 lat , Mieszkam w Grudziądzu. Nikole znam od przedszkola.Jesteśmy praktycznie najlepszymi przyjaciółkami.W MovieStarPlanet gram od dwudziestu miesięcy (W marcu dwa lata).Na msp nazywam się czekoladka9latka .Konto najpierw było dla beki , ale później zaczęłam kupować vip'y , coraz więcej ciuchów , poznałam wiele fajnych osób , i do dziś tak postanowiłam zostać na tym koncie.Z kąd poznałam MSP? Cóż , ciężko powiedzieć bo nie pamiętam tego akórat za dobrze , ale wiem że najpierw polecały mi tą stronę koleżanki , później zobaczyłam reklamę w telewizji , i to już całkowicie zachęciło mnie do założenia konta na msp.Z kąd poznałam tego bloga?Przez Nikole , za co bardzo jej dziękuję ;*.Pamiętam że sama chciałam zakładać różne blogi , i robiłam to , ale to były takie ,,gówniane" za przeproszeniem (XD) blogi, kopiowałam i wklejałam różne historie na bloga , nawet ich nie czytając.Miałam wtedy 10 lat więc byłam jeszcze głupia xd.Aż w końcu Nikola (niki mix) napisała mi że założyła bloga , i czy bym mogła zrobić taką małą reklamę bloga , czyli że bym podsyłała linki koleżankom itp.Aż do dzisiaj byłam i jestem wielką fanką tego bloga , i nareszcie spełniło się moje marzenie , piszę tu post *-*.Jako nowa redaktorka mam obowiązek pisać różne posty , nowości itp. o msp.  A to moja fota z msp :> 
 No to miłego ;*


~Choco

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz